Serviceaftale spørgsmål

Få svar på alt

SERVICEAFTALE SPØRGSMÅL 2017-06-19T07:08:16+00:00

Som kunde har du underskrevet serviceaftalen, og du bør have kopi af den.
Normalt er serviceaftalen solgt sammen med selve telefonanlægget. Derfor findes underskriften på samme dokument som på købet af anlægget.
Flere serviceaftaler er overtaget fra andre virksomheder, og Connection har derfor ikke kopi af underskrevet aftale liggende.

Funktionsændringer er kun indeholdt i Business Service aftalen.
Det er ikke muligt at tilmelde til PBS.

Du kan modtage faktura på e-mail.

TILMELD DIG HER

Alle serviceaftaler bliver indeksreguleret i forhold til nettopris indeks fra Danmarks statistik.

SE INDEKS HER

Det er muligt at få påført en reference på fremtidige serviceaftale fakturaer.

KONTAKT OS

Har du mistanke om fejl på linje, skal du kontakte din udbyder.
Har du mistanke om fejl på dit anlæg, eller er du i tvivl, bedes du kontakte Connection.
Hvis Connection konstaterer fejl på linjen ved teknikerbesøg, vil det i de fleste tilfælde medføre en regning.

En serviceaftale skal opsiges skriftligt pr. brev, fax eller E-mail.

Opsigelsen skal have en tydelig afsenderidentifikation. Gerne med henvisning til fakturanummer.

Opsigelsesperiode er afhængig af vilkårene i den indgåede serviceaftale. Opsigelse af serviceaftale kan sendes på følgende mailadresse opsigelse@connection.dk.

Når vi har registreret din opsigelse, sender vi en bekræftelse pr. mail. Oplys derfor venligst en mailadresse.

Er ikke en del af serviceaftalerne.
Serviceaftale vilkår er anført på ordreaccepten eller servicekontrakten.