Telefonsystem

Et væld af muligheder

TELEFONCENTRAL 2017-06-19T07:24:42+00:00

Fleksibel – udvid og tilpas efter behov

Vi tilbyder løsninger, som passer til dine behov. Vores løsninger er fleksible og imødekommer nye trends og forandringer i enhver virksomhed – også din.

Økonomien er væsentlig, og et nyt telefonsystem bidrager ofte til økonomiske optimeringer.

En vigtig del af et telefonsystem er de applikationer, der optimerer den daglige anvendelse, og gør løsningen personlig.

Vi tilbyder alle slags applikationer. Små som mobilintegration, mellemstore a lá PC-omstilling og komplekse som call centre.

Telefonsystem

En IP-telefoniløsning installeret i dit eget IT miljø giver god mening. Den løser både basale og komplekse behov.

LÆS MERE

Bylinien er en SIP trunk

SIP trunken giver dig telefoni til meget lave minutpriser.

Og du vælger selv, hvor mange samtaler du har brug for.

På den måde sparer du både på pris og på kapacitet.

Call Center

Den professionelle løsning til alle størrelse virksomheder. Du får en høj servicegrad, og kan dimensionere antallet af medarbejdere med baggrund i valide data.

Har du også brug for, at der håndteres henvendelser fra sociale medier som Facebook og Twitter, eller at e-mail/fax/web forespørgsler bliver behandlet på lige fod med telefonkald, så har Connection løsningen.

LÆS MERE

Unified communication

Tale, video, IM, chat og muligheden for det hele på samme tid.

Din kommunikation bliver nem og effektiv, og dine medarbejdere kommer tættere på hinanden.

LÆS MERE

Mobile løsninger

Mobiltelefoner kan med fordel integreres i en telefoniløsning. Det sparer du penge på.

Læg dertil, at vi benytter Danmarks bedste netværk, når det kommer til talekvalitet og datahastighed.

Det handler om dine medarbejderes fleksibilitet og din virksomheds økonomi..

PC omstilling

PC-omstillingen er virksomhedens panoptikon. Herfra ses alt.

Hvem er til møde / frokost; hvem taler i telefon, og hvornår kommer de tilbage fra ferie?

Med den indsigt, er du i stand til at betjene dine kunder optimalt.

LÆS MERE

Voice logging

Hvad blev der egentlig sagt?

Mange virksomheder ønsker at kunne optage samtaler, der foretages i virksomheden – enten for at sikre dokumentation af aftaler (lægevagt, taxi, bank, alarm, forsikring mv.) eller for at kunne anvende samtalen til medarbejdertræning.

Statistik

Data er vigtig, og for salgs- og servicevirksomheder yderst værdifuld.

Et statistiksystem leverer viden om din virksomhed og dine kunder. En viden der gør, at du kan optimere.

Det er en investering i fremtiden.

LÆS MERE

Kontakt os

Vil du vide mere om vores telefoncentraler?

Ring på telefon 7010 6600, eller skriv til os.